Fakta om bredbånd fra Tarm Antenneforening:

I dag tales der meget om fibernet, da det tit nævnes i medier og reklamer. Vores anlæg er baseret på "Hybrid-fiber-coax" teknologi, hvilket er en kombination af fiber og coax (antenne) kabler. Vi har i mange år benyttet fiberkabler på "motorvejen", og coax på de små veje ind til forbrugeren, da det ganske enkelt ikke er nødvendigt at med fiber kabler helt ind til forbrugeren.

Vores net er opbygget af de bedste komponenter, og opgraderes jævnligt, så vi hele tiden er sikker på, at vores medlemmer for den bedste oplevelse og fuld hastighed alle døgnets 24 timer.

Der leveres altid den bestilte hastighed, og typisk lidt mere. Her er et eksempel for en 100/20 Mbit på antenneforenings net, hvor vi kan se at hastigheden er i top, ligesom svartiden er meget lav (ping).

Antenneforeningen ønsker at vores medlemmer er fuldt tilfredse, så vi vil meget gerne høre, hvis nogen skulle have problemer eller spørgsmål.

Tarm Antenneforening
Østre Kyvlingvej 6