Oplever du fejl eller problemer?

Fejlmelding TV: Telefon Dansk Kabel-TV 76950695 mandag-fredag 8:00-16.00, eller direkte til antenneforeningen på telefon eller email.

Uden for åbningstid, kan der stadig fejlmeldes akutte fejl, som berører mindst 2 medlemmer på samme gade - spørg derfor din nabo inden du ringer. Vores vagt kører hverdage mellem 16:00-22.00 og weekend/helligdage mellem 10.00-22.00.

Antenneforeningens servicekontrakt, giver muligfor for at man uden beregning kan få foretaget kontrolmåling i det første stik i huset. Skal teknikeren fejlfinde i egen installation, er det på egen regning. Kontakt Dansk Kabel TV eller Antenneforeningen, hvis der ønskes kontrolmåling.

TV
Prøv at undersøge følgende:

Sidder stikkene ordentligt i både tv/radio og antennestikket i væggen ? 
Prøv evt. at skifte kablet, hvis du har mulighed for det. 
Hvis du har mere end et fjernsyn, så undersøg, om der er problemer på alle apparaterne.

Hvis du har mulighed for at spørge din nabo, om der også er problemer med signalet hos dem, vil det hjælpe os med at lokalisere fejlen.

Bredbånd og Telefoni

Prøv at undersøge følgende:
Er der strøm i modemet ?
Er antenne og patch kabel tilsluttet ?
Er et kabel beskadiget ?
Prøv at slukke dit modem, vent 20 sekunder, tænd modemet igen.

YouSee kundeservice: Telefon 70704040

Spørgsmål til regning/abonnement. Tider: mandag-torsdag 8:00-17:30, fredag 8:00-16:30, weekend/helligdage lukket.

Support: Telefon 70704040. Tekniske spørgsmål og fejlfinding. Tider: mandag-fredag 8:00-20:00 lørdag-søndag 10:00-20:00

Cookies

Kontakt

Tarm Antenneforening
Østre Kyvlingvej 6
6880 Tarm
Tlf.: 30487074
E-mail: mail@tarmantenneforening.dk

Åbningstider

Telefontid
man - tors kl. 9:00 - 16:30
fredag kl. 9:00 - 15:00